Chcete během jednoho týdne shodit až 3,5 kilogramu? Existuje jídelníček, který vám tento sen uskuteční, stačí ho dodržet.

Parametry

Vhodná pro: muž / žena

Věková kategorie: 20 až 30 / 30 až 45

Zhubnutí za měsíc: 3,5 kg

Cvičení k dietě: nikdy

Princip diety

Chtěli byste se během jednoho týdne zbavit až 3,5 kilogramů? Existuje dieta, se kterou se vám to může podařit. Tato dieta trvá pouhých sedm dní, během nichž se můžete zbavit až 3,5 kilogramů. Důležité ale je, abyste dodrželi vše, co je přesně předepsáno v jídelníčku. Po skončení diety byste měli týden opět jíst normálně, potom můžete dietu 3,5 kg za týden opět opakovat. Tato dieta však nepatří mezi zdravé způsoby hubnutí.

Jakmile dietu ukončíte, můžete se navrátit k běžnému stravování. Počítejte však s tím, že se vám nějaké to ztracené kilo opět vrátí nahoru.

Co jíst při dietě?

Dieta je rozdělena na sedm dní, přičemž každý den povoluje jiné potraviny. Během sedmi dnů však máte povolené ovoce a zeleninu, maso, rýži a chleba.

Výhody a nevýhody

Dieta 3,5 kg za týden je oblíbená díky tomu, že během krátké doby můžete shodit až 3,5 kilogramů, jak napovídá samotný název diety. Tato dieta však nepatří mezi zdravé diety, a proto se nedoporučuje ani její dlouhodobé dodržování.

Ukázkový jídelníček

  1. den budete pít 1 litr stoprocentního džusu, 1 litr zeleninové šťávy, šálek kávy a vodu. Jedná se o šťávový den, během něhož dojde k pročištění organismu.
  2. den budete jíst pouze ovoce. Můžete konzumovat jakékoliv množství ovoce. Ale pozor, povolují se pouze 2 ks banánů.
  3. den si rozdělte během dne do několika porcí 250 g rýže, kterou si můžete ochutit solí či bylinkami. Během rýžového dne můžete jíst také až 15 rýžových chlebíků.
  4. den vás čeká mléčný den, během něhož můžete zkonzumovat 250 ml polotučného mléka, 3 bílé jogurty, 250 g Cottage a 250 ml podmáslí.
  5. den vám dieta povoluje chleba, přičemž do jídelníčku zařadíte 2 kornspitze, 250 g celozrnného chleba a 250 g knäckerbrotů.
  6. den je zeleninový den a máte povoleno jakékoliv množství čerstvé zeleniny. K tomu si můžete dát ještě navíc 300 g vařené zeleniny.
  7. den si můžete dát bílkovinyv podobě 250 g kuřecích prsíček, 250 g Eidamu či 5 bílků.
Ohodnoťte tento článek!

PŘIDAT KOMENTÁŘ

Zadejte svůj komentář
Prosím vyplňte Vaše jméno