Barrandovská dieta je sedmidenní dieta, během níž můžete jíst jen dvě jídla denně. Tento ostrý redukční režim povoluje velmi nízký příjem energie.

Parametry

Vhodná pro: muž / žena

Věková kategorie: 20 až 30 / 30 až 45 / 45 až 65 / 65 a více

Zhubnutí za měsíc: 5 kg

Cvičení k dietě: nikdy

Princip diety

Barrandovská dieta spadá mezi krátkodobé diety. Drží se pouze sedm dní, ale během této krátké doby můžete zhubnout poměrně velké množství kilogramů. Denně máte povolena pouze dvě jídla a jedno mini jídlo, přičemž denní příjem energie nesmí přesáhnout hranici 650 kCal (2 730 kJ). Jelikož denně přijmete opravdu malé množství energie, můžete zhubnout až neuvěřitelných pět kilogramů.

Barrandovská dieta je založena na tom, že budete jíst velmi málo. Denně se vám v jídelníčku objeví maximálně 50 g bílkovin.

Každý den budete mít snídani stejnou. Připravíte si jeden plátek plátkového sýra, nebo si dáte dva piškoty. Je nezbytné, abyste dodržovali pitný režim. Denně vypijte alespoň dva litry neslazených tekutin. Jestliže pijete kávu, máte ji povolenou, ale nesmíte si do ní přidávat cukr.

Co jíst při dietě?

Barrandovská dieta má přesně stanovený jídelníček, který musíte dodržovat. V jídelníčku jsou uvedena všechna jídla, která máte během diety povolena.

Co nejíst?

Neměli byste jíst nic jiného než to, co je uvedeno v jídelníčku. Pokud byste jídelníček porušili a jedli jiné jídlo, nebyla by dieta účinná.

Výhody a nevýhody

Jako každá dieta, tak i Barrandovská dieta má své pozitivní a negativní stránky. Hlavní výhodou je, že zhubnete poměrně velké množství kilogramů během pouhých sedmi dnů. Nevýhodou však je, že tato dieta není zdravá a hrozí zde jo-jo efekt po návratu k běžnému stravování. Jedná se o drastickou dietu, kterou odborníci nedoporučují k dlouhodobému držení.

Ukázkový jídelníček

  1. den
  • Oběd: 200 ml bílého jogurtu, 2 ks pomeranče
  • Večeře: 125 ml tvarohu, vejce, 2 ks okurky
  1. den
  • Oběd: 1/4 grilovaného kuřete, 2 ks okurky či 150 g zeleninového salátu
  • Večeře: 125 g tvarohu, 125 ml mléka
  1. den
  • Oběd: 100 g sýru Eidam, 1 ks pomeranče
  • Večeře: 2 ks vejce s 200 g špenátu
  1. den
  • Oběd: 1/4 grilovaného kuřete, 2 ks okurky
  • Večeře: 200 g špenátu, vejce, 50 g masa
  1. den
  • Oběd: 125 g tvarohu, 1 ks pomeranče
  • Večeře: 100 g šunky, vejce, 5 ks ředkviček či 150 g zeleninového salátu
  1. den
  • Oběd: 200 ml jogurtu, 2 ks pomeranče
  • Večeře: 125 g tvarohu, 125 ml mléka
  1. den
  • Oběd: 100 g šunky, vejce, okurek
  • Večeře: 100 g sýra, 150 g zeleninového salátu

Praktický tip

Barrandovská dieta je nezdravá a radikální dieta, kterou spousta odborníků odsuzuje. Je proto lepší se naučit zdravě jíst a zdravě hubnout.

Ohodnoťte tento článek!
Sdílet
Předchozí článekDělená strava
Další článekAnanasová dieta

PŘIDAT KOMENTÁŘ

Zadejte svůj komentář
Prosím vyplňte Vaše jméno