Nedaří se vám stále zhubnout? Řešením tohoto problému může být právě dieta podle znamení. Každé znamení zvěrokruhu má speciálně sestavený režim, který vám brzy přinese úspěch.

Parametry

Vhodná pro: muž / žena

Věková kategorie: 20 až 30 / 30 až 45 / 45 až 65 / 65 a více

Zhubnutí za měsíc: 4 kg

Cvičení k dietě: 2x až 3x týdně

Princip diety

Prvním znamením, které si představíme, je beran. Lidé v tomto znamení by se měli zaměřit na silové sporty. V jídelníčku by se potom mělo objevovat hlavně maso a červené plody. Po 14. hodině byste měli porce snížit. Nekonzumujte dohromady bílkoviny a uhlovodany, a tak maso si dávejte se zeleninou, nikoliv s klasickými přílohami (brambory, rýže, těstoviny). Vyvarujte se obilovinám, mléčným kaším a samozřejmě i sladkostem. V neposlední řadě byste neměli jíst ostré potraviny a hřiby. Ale do jídelníčku naopak zařaďte kuřecí maso, červenou řepu, vlašské ořechy, rostlinné bílkoviny, saláty, citrony, celer, jablka, ředkvičky a růžovou kapustu.

Lidé ve znamení býka jsou hodně vystaveni riziku tloustnutí. Měli byste se tedy vyvarovat přejídání a dojídání. Hubnutí napomáhá také variabilní fyzická zátěž. Do jídelníčku zařaďte kysané mléčné výrobky, zeleninu, kořenové plody a také sladké ovoce. Kdežto v jídelníčku by se naopak nemělo objevovat máslo, mléko, bílé pečivo, sladkosti a produkty z bílé mouky. Doporučujeme každý pátek mít odlehčující a přijímat pouze buď zeleninu, ovoce, nebo jen ovocné šťávy.

Blíženci jsou charakterističtí tím, že jídlo konzumují ve spěchu a nedbají na kvalitu potravin. Často si tak ani nevšimnou, že přibrali na váze. Budete-li chtít zhubnout, stačí dodržovat lehkou zeleninovou dietu. Do jídelníčku zařaďte drůbeží maso, ryby, vejce, ořechy a sýry. Rozhodně byste se neměli vyhýbat zelenému hrášku, červené řepě, kukuřici, celeru, meruňkám, broskvím a švestkám.

Jelikož se Rakům ukládá voda v těle, tloustnou velmi často a rychle. Raci se rádi přejídají, a tak si na tento problém dávejte velký pozor. Jezte spíše v první polovině dne a v té druhé polovině jídlo omezte. V jídelníčku by se nemělo objevit sádlo a uzeniny. Naopak, do jídelníčku zařaďte ovoce, jako jsou melouny, nektarinky, banány, meruňky, broskve, blumy a jiné sladké plody.

Lidé ve znamení lva nemají sklony k tloustnutí. Jestliže vás ale trápí vaše tělesná hmotnost a chtěli byste ji ještě snížit, pak najdete správnou cestu v konzumaci žlutých a oranžových plodů. Omezte také snídaně, ale nevynechávejte je úplně. Není doporučena kombinace bílkovin a uhlovodanů (masa s rýží, bramborami či pečivem). Vyvarujte se sladkostem, ostrým potravinám, mléčným kaším, hřibům, kávě a černému čaji.

Panny by se měly starat o svou postavu, a proto se jim doporučují cviky na protažení. Panny netloustnou, pokud pravidelně cvičí. V jídelníčku by mělo být omezeno množství másla, mléka, bílého pečiva a sladkostí. Naopak, by se měly v jídelníčku objevit kysané mléčné výrobky, jako jsou jogurty, kefíry a tvaroh. Neměli byste zapomínat ani na zeleninu, kořenové plody a ovoce.

Váhy nemívají problémy s tloustnutím, ale jsou i výjimky. A právě těmto výjimkám se doporučuje snížit příjem sladkostí. Do jídelníčku by naopak měla být zařazena potrava bohatá na vitaminy A a E. Dále konzumujte mrkev, jablka, banány, broskve, meruňky, zeleninu a rostlinné oleje.

Jestliže štíři touží po štíhlé postavě, měli by se zaměřit hlavně na sladké ovoce a med. Jestliže jste se narodili ve znamení štíra, měli byste se také pravidelně hýbat. V jídelníčku by mělo být co nejméně masa a pálivého koření. Vyvarujte se také tučným potravinám. Konzumovat můžete spíše mléčné výrobky, přičemž se doporučuje hlavně kefír a jogurt.

Střelci by se měli zaměřit při hubnutí nejen na úpravu jídelníčku, ale také na pohyb. Ideální jsou túry či časté vycházky. K hubnutí napomáhají kyselé potraviny, jako je citron, další citrusy a rybíz. Do těla by se měly dostat potraviny obsahující vitamin B. Mezi doporučené potraviny spadají ovoce, zelenina, luštěniny, kukuřice, kvasnice, obilné klíčky, celozrnný chleba, vejce a rýže.

Příroda nedovoluje tloustnout kozorohům, kteří jsou cílevědomí, pracovití a ctižádostiví. Kozorozi se zabývají spíše otázkou, jak ztloustnout, než zhubnout. Jestliže se však i přesto u vás vyskytuje problém s vyšší hmotností, jezte více zeleniny a ovoce modré a fialové barvy. V jídelníčku by se tedy měly objevit švestky, blumy, ostružiny, hrozny, borůvky, lilek či modré zelí. Strava by měla být rovnoměrně rozložena do celého dne.

Vodnáři si potrpí na exotických dietách a rádi se zabývají netradičními sporty. Jestliže jste se narodili ve znamení vodnáře, měli byste jíst zámořské a exotické ovoce a zeleninu. V jídelníčku by se měly objevit citrony, grepy, černý rybíz, vlašské ořechy, papriky, bílé zelí, rajčata, kopr, petržel, brambory a další citrusové plody. Neměli byste naopak konzumovat tučné, sladké, masové vývary, uzeniny či konzervy.

A posledním znamením zvěrokruhu jsou ryby, které by měly omezit cukry a tuky. Do jídelníčku byste měli zařadit saláty z čerstvé zeleniny, ale vyhněte se okurkám a ředkvičkám. Také se nedoporučují vlašské ořechy či rozinky.

Ohodnoťte tento článek!
Sdílet
Předchozí článekBodová dieta
Další článekAtkinsonova dieta

PŘIDAT KOMENTÁŘ

Zadejte svůj komentář
Prosím vyplňte Vaše jméno