Oblíbili jste si mléko? Hledáte způsob, jak zhubnout? Vyzkoušejte mléčnou dietu Rajko Dolečka, která může pomoci v hubnutí právě vám.

Parametry

Vhodná pro: muž / žena

Věková kategorie: 20 až 30 / 30 až 45 / 45 až 65 / 65 a více

Zhubnutí za měsíc: 8 kg

Cvičení k dietě: občas

Princip diety

Máte rádi mléko a hledáte vhodnou dietu, se kterou zhubnete? Vyzkoušejte mléčnou dietu Rajko Dolečka. V rámci této diety můžete jíst hlavně mléčné výrobky. Dieta se drží pouhých 13 dní, během nichž zhubnete neuvěřitelných 8 kilogramů. Denně si jídlo rozdělíte na pět porcí, přičemž budete jíst každé tři hodiny. Ideální je jíst v 7:00, 10:00, 13:00, 16:00 a 19:00 hodin. Ale tento čas si můžete upravit dle svého denního plánu.

Důležité je, abyste dodržovali pitný režim. Denně byste měli přijmout až dva litry neslazených tekutin. Je povolena také káva, ale pouze v té době, kdy se pije podle plánu mléko. Neměli byste solit, případně solte minimálně. V rámci diety byste měli kupovat polotučné produkty (mléko, tvaroh i jogurt), protože nízkotučné výrobky neobsahují dostatečné množství živin. Budete-li mléčnou dietu Rajko Dolečka držet přesně podle sestaveného plánu, který trvá 13 dní, zhubnete až neuvěřitelných 8 kilogramů.

Tato dieta není vhodná pro lidi, kteří mají alergii na laktózu a mléčné bílkoviny. Neměli byste držet dietu ani déle než 13 dní. Mléčná dieta Rajko Dolečka je velmi oblíbená, ale řadí se mezi drastické a nezdravé diety. Ale podle Rajko Dolečka si můžete váhu udržet, i přesto že přestanete po 13 dnech dietu držet.

Co jíst při dietě?

Během mléčné diety Rajko Dolečka máte povoleno mléko, tvaroh, zeleninu, libové maso, šunku a ovoce.

Výhody a nevýhody

Mléčná dieta Rajko Dolečka je vhodná pro lidi, kteří chtějí za krátkou dobu zhubnout poměrně velké množství kilogramů. Ale nevýhodou je, že tato dieta se řadí mezi nezdravé a drastické diety, během níž budete mít velmi často pocit hladu.

Ukázkový jídelníček

  1. den
  • Snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře: 250 ml mléka
  1. den
  • Snídaně: termix
  • Svačina: 150 g tvarohu
  • Oběd: 150 g vařeného hovězího masa
  • Svačina: 150 g zeleniny
  • Večeře: 2 ks vejce, 250 ml čaje
  1. den
  • Snídaně: 100 g ovoce
  • Svačina: 100 g zeleniny
  • Oběd: 100 g libového salámu
  • Svačina: 250 ml mléka
  • Večeře: 150 g vařeného kuřecího masa
  1. den
  • Snídaně: termix
  • Svačina: 250 ml mléka
  • Oběd: 100 g zeleniny
  • Svačina: 100 g zeleniny
  • Večeře: 100 g šunky, 250 ml čaje
  1. den
  • Snídaně: 2 ks vejce, 100 g zeleniny
  • Svačina: 100 g zeleniny
  • Oběd: 150 g tvarohu
  • Svačina: 100 g ovoce
  • Večeře: 100 g zeleniny, 250 ml kysaného mléka
  1. den
  • Snídaně: 100 g šunky
  • Svačina: 100 g ovoce
  • Oběd: 100 g tvarohu
  • Svačina: 100 g vařeného masa
  • Večeře: 250 ml kysaného mléka
  1. den
  • Snídaně: 2 ks vejce
  • Svačina: 100 g ovoce
  • Oběd: 250 g tvarohu
  • Svačina: 100 g masa
  • Večeře: 250 ml mléka
  1. den
  • Snídaně: 200 g ovoce
  • Svačina: 200 g zeleniny
  • Oběd: 200 g ovoce
  • Svačina: 200 g zeleniny
  • Večeře: 200 g ovoce
  1. den – stejný jak 1. den
  2. den – stejný jak 2. den
  3. den – stejný jak 3. den
  4. den – stejný jak 4. den
  5. den – stejný jak 5. den
Ohodnoťte tento článek!

PŘIDAT KOMENTÁŘ

Zadejte svůj komentář
Prosím vyplňte Vaše jméno